Isnin, 29 Julai 2013

ketidaksempatan bersahor....

 
 
 
Huhuhu...
 
20 Ramadhan 1434H... hari yang tidak mahu terjadi..terjadi juge bulan pose ni..setiap tahun mesti ada sari atau dua hari kena tak kejut sahur...
 
sempat jamah kurma 3biji dan minum air masak... tu je...
 
harap2 dpt tahan sampei petang...
 
petang ni pun tak pasti nak masak ke tidok... tahap kemalasan tu tinggi jga hari ni...
 
ai ni mcm teringin nak makan nasi kerabu... nak beli mcm tak berapa padan...
 
ade ke erk resipi2 yg mudah2 tp sedap...
 
wawawa... takat 20 ramadhan, ai 3 beranak masih lagi dpt bertahan dari membeli juadah di bazar..hehe.. aku dh denga banyak org komplen makanan tak ok...
 
semalam aku benti tepi jalan otw nk balik keje, beli air cendol..pastu tgk onde-onde mcm sedap n baru je... ambik satu...
 
sekali masa buka puasa terkam onde onde tu... makan satu, makan dua..n makan tiga... tiga2 aku makan takde air nisan pom dalam dia...
 
kut ye pun nk jual gitu, inform laa customer awal2..onde2 tanpa air nisan... tu yg aku malas gi beli2 kat bazar... xlarat2 aku bia masak sendiri la drp sakit hati kannn...
 
jum weh google resipi nasi kerabu... buat ayam bakar / ayam berempah..sedappppp :)

0 mulut berkata: