Khamis, 11 Julai 2013

Bia menyampah nak hapdate juge...

Hehe..
 
saja di hari kedua bagi terliur sket...
 
alhamdulilah sangat2... diberi kekuatan semalam utk menyediakan juadah tak seberapa ini..
 
lepas habis masak tangan dah ketar2 mcm parkinsen..somi tolom juge...masok nasik je...yg lain tolom tengok...
 
semalam aku masak kerabu sotong dengan singgang pedas ikan kerisi... pastu goreng ayam dgn serai...kurma tu my bos bagi...tu saje..lepas habis sepinggan nasik..terus perut aku jadi mcm 9bulan pregnant.. haha
 
pastu syaitoonnnn duk bisik2 kat lubang tinge ni "eh ko tak yah pegi laa terawih mlm ni, badan letih, mata ngantuk, confirm org ramai kat surau, esok2 lusa boleh pergi"...tu dia bisikan syaitonnn semalam...uhh..aku menepis kata2 syaitoonnn dengan jurus ninja yg darwisy ajar... :)
 
hari pertama gi terawih smalam...gi area rumah je naik moto...hihi..
 
 
 

eh nak insert pic kat blog ni kene resize dlu gamba ek...penatla cenggini...


hari ni aku dah pikir nak ayam golek..kahkah..semalam ckp kat somi nak ayam golek..somi kata, "ayam golek dah mahal skrg" (maksud tersiratnya tak nak beli r tu)... eh mane bleh febret ai tu bang... kalau ai tak beli kang tak laku ayam golek tu...
 
jum kita google resipi lagi sebab bos ai coti hari ni...kiki... bos aku dah bagitau dia nya perancangan cuti2 bakal diambil sampai bulan sembilan nanti tu... senang aku pon nak tumpang sekaki cuti hihi..

0 mulut berkata: