Khamis, 18 Julai 2013

9 Ramadhannn..

 
 

 
 
Hai uncle2 and untie2...
 
berapa hari dah tak siar gamba makanan terliur?? hihihi... ai adelah sebok skit dengan kerja2 di opis + terpaksa handle 1 kes (perjalanan) propeser yg cerewet..ai tobak dah rasa tanak dah buat macik ni punya... aku as a secretary kena laa jaga jugak networking dgn travel agent kan... ni tak macik ni sukati dia je kejap gini kejap gitu...bulan2 pose ni jadi menyampsss jugak ler... hihi opssss... bleber lagi...hehehe
 
Abam darwisy minggu ni demam lagi... aku ni dah naik hairan, pesal la asyik demam je..memang laa dia ada tonsil..tapi takdelah kerap sangat mcm ni... semalam dia pergi sekolah sb dah kebah, pastu aku sendiri pergi ambik thari tu, bila sampai kat kelas aku pegang tangan dia sejuk ketorr..jenguk kat kelas, cikgu pasang econ... oh my, aku dlu masa skoloh jgn kata econ, kipas pom dok cukup..kepanasan duk dlm kelas.. sampai kat rumah ummi, aku rasa badan dia dh jadi panas semula...aishhh tak boleh jadi..tak hantar pun ke taska, ajak dia gi ambik beg aku kat opis, then, balik rumah rehat...
 
Pagi ni pergi skolah sb dia dah okey, aku bawak bekal baju sejuk and dah pesan kat dia kalau cikgu pasang econ awisy pakai baju ni sb awisy demam..hantar kat kelas tadi pun aku bagitau cekgu..cekgu kata "a'ah memang pasang econ pun, tp takdelah kuat.."... yelahh siann cekgu panas peloh2 ketiak ngajar budak2, ade econ kene pasanglaa.. :)
 
hari ni menu bukak puasa aku dah google, haha,....balik awal hari ni nak masak cepat2 sb ada potluck2 dengan member2 opis kat ghumah ai...jenuh ai mencuci rumah semale... :)..
 
nantikan i hapdate menu2 yg kami sedia ekkk.... :)

0 mulut berkata: