Khamis, 30 Julai 2009

Tagged by Makchik Ina

Pest time kene tagged nih..eh aritu ade dah kena tapi tak buat..oleh kerna arini ari khamis I buatlaa..perhal plak kene mengena ngam khamis?????

Jom-jom kita jawap tag niih...soklan kacang sesangat nih...kalo soklan cengini lam exam konperm leh gi Unibersiti of Oxford..cewaahh..lebeh2 lakk..kang Abah dah cakap nak suruh blajar kat Mesir..!ye ker bah?

1) apa perasaan sekarang?
rase sayang hey rase sayang sayang hey..love my mum and dad

2) saya nak makan?
Ape mama n abah makan..nak uge makan...wahwahwah...

3) saya tak suka?
batok, ciret birit, dan ape2 yg mendatangkan saket...

4) impian saya?
Impian abah n Mama becoming my dream...: 0

5) haiwan yang saya tidak suka?
ape ek??ntah laa...amek mama punya unlike binatanglaa..caceng, pacat, lintah,lipan..dan sejenis hewan bentuk cengitu

6) saya harapkan?
ape yer...harapan ialah...keluarga bahagia dan berjaya..berjaya ape? ke puncak gunong kut..

7) jika boleh diputarkan masa?
nak putar mase time2 lepas delivered..xnak nangis..sian ke mama n abah..hihihihii

8) saya pada 10 tahun akan datang?
dah darjah pat..10 tahun kan..sekolah dah..pastu ade adek badek lain kut..insyallah

9) hp saya adalah
takder hp lagi..erkk..hp tu hanphone erk??bukan hp laserjet ke?..setakat ni guna hp mama or abah utk main2 hello...

10) saya pernah bercinta sebanyak?
weh..bercinta..??..wahh baru jer 10 bulan umo dah tanya pasal bercinto...tanyo abahla cengano. sebab mama dia ckp suka belajar tak suko ehh bercintan cintun

11) saya suka pada?
warnawarni alam..flora n fauna..

12) kawan-kawan saya?
Danish, Ikhwan, Amirul, Marissa, Addin, Maisarah,Lisa, Safwan, Rakha..

13) pernah dikhianati?
Abah suka kenat2 manje kat I nih...

14) apa yang hendak dilakukan terhadap orang yang mengkhianati anda?
geget saje sb hanye pande mengeget jer key...

15) senaraikan 8 orang untuk di tag
Sesape jerlaa..sepupu I sila la buat kalo rajin..hehe :)

Sekian, wassalam....

0 mulut berkata: