Ahad, 1 November 2009

Permintaan Khas....

Assalamualaikum....

Oleh kerna I telah 'mencurik' CD mama mase blajar dulu-dulu...I telah didenda...

I telah diminta oleh mama untok menyiarkan surat ditules mama ini kepada umum....

Kalo bleh kena wat sidang media keyyy....hehehee

dilampirkan.....................


Kepada sesiapa sesiapa yang berkenaan,

1 Nov 2009

tuan/puan,

PER : SILA LAH BERSIKAP MATANG DAN MENJAGA PROTOKOL

Dengan segala hormatnya saya merujuk kepada perkara di atas.

Dukacita dimaklumkan bahawa saya telah meminta anak saya untok menremove video yang telah diuploadkan pade minggu lepas. Saye juga meminte maap seandainye video tersebot telah tersebar seantero dunia. Bagi yang telah menengoknye itu adelah kenangan saya dan rakan-rakan sepejuangan bukan dlm angkatan tentera tetapi semasa study dulu-dulu.

Sehubungan dengan itu, penyimpanan CD tersebot bukanlah untok menjatohkan air muka sesape, cuma sekedar batuk di tepi tangga. Bagi tuan/puan yang rasa terhibur dengan video tersebot, cukoplah hibur dihati saje tak perlu berhibur di tepat awam sepeti di cafe atau canteen.

Perlakuan tuan/puan yang menunjokkan hibur ditepat awam kenkadang mendatangkan perasaan muak/jelek kepada orang dikeliling pinggang. Seharusnya tuan/puan menyalurkan hibur tuan/puan dengan cara taip derma ikhlas RM5000.00 dan hantar ke 013-967......(my phone)

Justeru itu, saya telah memileh denda yang terbaaek untok anak saya ini. Sememangnya beliau kenkadang suke menyekodeng peti besi saye. Saya telah meminta untok beliau mencuci jamban di rumah saya di mana di rumah saya ini bilangan jamban lebih pada bilangan bilik. Terdapat 4 biji Jamban dan 3 Bilik tiwdo. Adelah bagusnya beliau mencuci jamban kerna sudah tentu sang suami tidak akan membuat kerje2 sepeti itu.

Sekian, semoga tuan/puan mendapat ikhtibar dari critera inih.

Terima kaseh daun pandan.

Yang lolok selolok-loloknya,

mamadarwisy


Jadinye...itu sajelaah buat takat nih..letih bace surat mama I nih..tak paham r ehhh..

Bubuy..

3 mulut berkata:

IrinaSairah berkata...

heheheeh...
darwisy, pesan kat mama anda..
aunt ina nak cd tersebut..beliau telah menjanjikan untuk memberinya kepada aunt ina...
Janji mesti ditunaikan..heheheh...

Darwisy berkata...

a'ahhh...nanti bagitau mama..mama telah mengrantai CD tersebot di depang tibi agar mudah dilihat mama jika ianya disabotaj..hehehe

azam berkata...

la, ankel dah ckp kan, bakar je cd tu