Isnin, 11 Mei 2009

Nak gi semayam jumaat...

Haiii...

Dah baek demam nih...3hari jer demam...skrg dah sehat..

Oh yer..nak ucap hapi belated besday ke Mok Siti..Ibu sharah..Haritu balik awal jadi doktau besday mok siti..hehehe..

Hari jumaat..lepas baik demam..nak la ekot abah gi semayam jumaat...pastu abah tak jadik nak bawak..

Kalau kat Mesir, org sana time nak semayam selambe je letak anak kat tepi sejadah..pastu kalo nampak anak mcm nak nanges..pastu mak dia tengah semayam tu buatla tepuk tangan ke..cengitu...Mama yang citer..dia dengo ustazah mase senkolahmnengah dulu yang bagitau..mungkin kot..mazhab sane gitu..hikhikhik....

Kalu abah buat gitu..bawak I gi semayam tapi kalu letak kat sejadah konperm r, mase abah sujud rakaat petama I nun ade depang skali kat Tok Imam..hehehee..tak main r duk blakang2 nih..

Sah sah abah kene bawak kreta viva(walker) I..tapi xbleh nanti ekseden dlm saf..susahhh...


Ni tengah nungu abah..lambat cakap nak gi mesjid..(Tok Ya kawan abah siap doh duk nungu luar)hahaha..


Maseh menunggu..sambel termenunggg..


Akhirnya...mengamok..syebab berebut kopiah ngam abah..rupa2 pake kopiah abah...wahwah..
Dah tak jadi gi mesjid..abah gi sensorang...

Okeilaaa...dah lepas mengamok..mama ajop gi membuta depan tibi..

Mama asek2 membuta..dia kata bagus tiwdo petang..awet muda..hahahha

2 mulut berkata:

rubbysuzy_86 berkata...

hye,,thaknz la ingat ak lgi...huhuhu...bestnyer mu ade darwish doh...dok sabor ak nk dpt baby...due ak 19/12 ni...doakan ak selamat eik..lydia kahwin doh ker??

ReeN berkata...

tahun depan insyallah....mu kawen ngan sape nie?