Selasa, 1 September 2009

11 Ramadhannnnn....

Assalamualaikum....

Agak lama tidak mengupdate blog...

Disebabkan bulan pose ini...perot pum bergelora..hehehe

Ujung minggu baru ni rombongan famili I pulang ke kampong selama pat hari...

Syaza pum ade jgk balik...

Nenek kata 'ang-aang' tu rupe2 betina..bukan jantan...

Oh yer...hari ini merupakan 11 Ramadhan...yakni kalau diimbas kembali 11 Ramadhan ni laa tarikh I nak deliver...okey meh nak citer skit mase time duk kat dalam tuu..

11 Ramadhan...

Sepeti biasa terase mama mangun awal untok ke opis memakai maternity maxi kaler maroon...

Terase mama membuat kije2 opis...menaip komputer...membelek kertas...menelepom...

Aiii..terase rase jer mau melihat keindahan luar...telinga boleh mendengar bunyi2 yg kuat di luar...

Tedang sket pewot mama nih....iyarrkkkkk!!...

Mendengar mama mengeluh...pinggang terasa agak lenguhh..

Terase mama berjalan...menuju ke sesuatu tempat dan mama berbaring...(mama gi rehat dlm bilik kawan dia waktu rehat untok berbual2)

Mama rase sedikit gelisah dek kelenguhan pinggang..

Tiba-tiba dengar dialogue mama nih...

Mama : Eh lenguh pinggang rase...(sambil berdiri)...eh..kak shiha ade keluar something laaa...huhuhu

Aunti shiha : Eh mi..cepat kol lan...masuk toilet tu dlu..dah keluar tanda tuuu...!!! berapa nombor lan..??

Mama : Emm..(sambil cube kol Abah)...eh lan dok akat telepom...cube kol opis..

Hehheheehehe....

malasss dah citer...tak engat dah cemane jadinya pastu..mama gi mane ntah...

Tapi memang Abah bawak mama gi spital laa....

Tunggu punya tunggu I ni keluar...akhirnyeee....tepat lepas abis jer Azan maghreb...I pun selamat kuar....terangnye cahye kat luar nih....

Nanges skit...pastu abah azan kat tinge........

Pastu tiwdo ngam mama sampe pagi....oppss..taklah.. I jer tiwdo..mama berjage sampe pagi..siann mama...

ni second day....mama amik gambar..sb dah boley balek rumah...mase kat spital tak dan amik gambarnye..seboklaa ngam makcik misi..

ni dah hari ke-empat gitulaaa....

ni pom sama..hari ke-empat.....

ni dah hari ke bape..seminggu rase nye...memang patern tiwdo semua gambo pasal siang hari kijenye tiwdo jer...malam hari kenkadang nagis...

..
...
...

...
..
...
...
...
...
...
...

Cakkk..ni pom dah besar dah...
sedang merenung mase hadapan....cewahhh

3 mulut berkata:

IrinaSairah berkata...

geramnyer aku budok darwisy ni..cubit kang...hehehe..

ekinckin berkata...

erm......nakal je muke...so cute...

azam berkata...

apsal tendnag je, toreh2 skit la pewok mama dgn pisau lipat 20 sen tu