Selasa, 29 September 2009

SpiDERmaN......wawawawaaaa



Assalamualaikum....w.b.t

Hai...tengok citer spiderman????tengok hero dia?? Tobey Maguire....tu laaaa I nanti dah besar...
Haruslaaa perasaan n angkat bakol sket...hahahhahaa

Sememangnye watak baik2 hensem2 bagi kat I...n watak2 jaat kureng ensem dan muka bekeng..buwi ke uncle ajae..dia suke tuu.. hehhehehee

Walopom badan tak same..tapi rambot ala-ala uncle Tobey dah tuuu..hikhikhik...

Abah nanti kang beli baju spiderman satuuuuu....

4 mulut berkata:

IrinaSairah berkata...

Hahah...macam2 la mama darwisy ni...

Anak Burhan berkata...

hahahaa darwisy ke mama nye yg berangan nk jadik spidermen nih??

Darwisy berkata...

Hehehe...Mama sebenornye minat ke Tobey nih..tiba2 suwuh I sikat rambot macam Tobey pehaalll???

azam berkata...

SEBENARNYA, mama darwisy tu tatau apa2 pasal spenderman. Dia tatau pun sape main watak spenderman. sblm post citer ni dia siap tanye ankel ajae encem sapa watak sebenar spenderman. Ada ke mama darwisy kate peter parker nama sebenar spenderman, ankel Tobey la