Khamis, 20 Ogos 2009

Selamat Berpuasa Semua....


Assalamualaikum...

Di kesempatan ini I nak ucapkan Selamat Berpuasa laa pada semua kat luar sana...

Semuga ramadhan ini menguatkan lagi iman dan dapat memperbaiki akidah kita bersama...cewaahh mcam ucapan YB jer

tapi I ni kena pose jugak ek Mama??Nanti lapar cemane mama??nanti takleh r giget2 yek??

Pastu mama takleh r duk goreng tupat kat gerai Mokya tuu ekk..

Pastu Abah ngam Mama kene duk jaoh2 r..hehehehee..takpe2 biar I yang jadi pengadil ye Ma??

Oh yer..nanti I bleh ke pake baju nampak ketiak ...??

Uiikkksss...senang2 I ni pose yok yok jerlaaa...

Jom tengok gambor nih....

Okey seelok-eloknya..bertutop aurat pade bulan pose ini adelah amat bagus skali...yer sila abaikan pewot I yang nampak tuu

Alamakk...Mama nih I nak buat sniri laaa...mama kacau plak...kang dah marahh nii...

Okey dah elokk nampakkk...tutop aurat yerr cik puan2...hihihihi...abaikan juge short pant tuuu..kalau nak ngaji quran amik towel jer tutop..wahwahwah...


Nampak rambot plakkk...biaselaa pasai ade jambol ala2 menutopi mata kang.....mama buat rambot ni...alah jadik macam atok CT plakkk...

Okeylaahhh..nak tiwdo plak...kalau notice tu tudung mama paka kat gambo atas..pinjam jap yer mama!!..Nanti I basohlaa...: )

*kepada sepupu2 I balik kampong dok ramadhan almubarak nih???Mehlaa tgk adik syahmi n safwan..nama pe erk??


Bubuy...

4 mulut berkata:

mekda berkata...

addin x dok perancange lagi nok blk kg ko dok..tp nenek ada KL..mai amik motor pok jaih..nanti bleh la bukok pose ramai2 kat KL..darwisy mai la KL jgok..bele2 cari baju raya...

azam berkata...

rambut berjambul cam shahrizat jalil la wisy

siti818 berkata...

arraah tak balik... arrah tak ada duit nak balik.. nanti nak beli baju raya lagi..

awish tak dtg kl..? beli baju raya sama addin..? sonok kat sini.. org mcm ikan dilautan.. ghamanya.. sakit mata nengok.. ada belake jenih baju..

awish poser ker..?

Darwisy berkata...

Uwaaa...darwisy beli baju kat sini jer..shoping2 raya kat tenganu jer..huhuhu..lagipom adop duit gak nak gi jalan2 sana..hehehe...

darwisy pose yok yok...hikhikhik