Rabu, 18 Disember 2013

Thaqif 1st entry

Muahahaha....lama gila xnulis blog... rase mcm xwujud dh..

hihi..ekceli I dah slamat mlahirkan seorang putera kedua...sebulan yg lalu...sbulan bru kasitau...

byk sangat dugaan semasa dan slpas mlahirkan adik ni..
Ni pun ai sempat apdate guna phone. .sambil budak kecik duk nempel sbelah..
dia langsung xboleh xde bau mama..aisyyyy nk gi toilet pun payah...

jum kenal ngan budak kecik...


 Nilaaa rupanya...1st day lepas masik ward sempat amik pic dia...pipi kemain gemukk..

 Yg ni slepas beberapa hari...abang asyik nk adik tido ats dia..adik memang suka sgtlahhh..masa ni jaundis ada lg.. ank yg kedua ni kena prolong jaundis...byk kali aku nangis mikirkan jaundis dia... nti I buat entry khas pasal jaundis ye..

 Yey...semua tido rapat2 dgn saya...mmg saya suke sgtlahh..cemane nk duk nursery ni adee─Ěk?

 Jaundis dh hilang...jadi masa utk berpe'el pulak...
Suka sgt adik..dia dh start perhati bila kita bckp dgn dia...

Ape nama adikkk ni??


Ismi : Muhammad Thaqif bin Mazlan..

Nk pilih nama ni ambil masa 1minggu..g daftar pun lmbat..serabut dgn jaundis yg tinggi sampai tak pikir pun nama anak..hihi..papa nk pulak nama Baihaqi... comel tu comel..tp bila ingat mcm segan je nk taruk nama tu..hehe

Rupa2 papa duk aim nama pmain bolasepak singapore Baihaqi Kazzan ke ape ntoh name...

Iskkk papa ni...

0 mulut berkata: