Isnin, 25 Januari 2010

Takde tajuk...

Assalamualaikum...

Haa..lama betol tak update...tapi takde sawang2 pom..

Betambah sebok bila berada di zaman 2010 nih...

Hadoii...manyak lagi ai kene pikir nih..nak sekolah kat mane nanti, nak belajar ape tiap2 hari kat skolah, nak hapal nama kawan ngam cekgu..

skaranga ai ade r hapal beberapa objek sepeti :

kapal terbang = paa bangg...

susu = suuu..

bas = bashhh (mesti sebut ngam kuat sampei gegor tinge mama)

baby = bbi...

tulaaa antaranye...

Masih lam pelajaran...kuikui..mama ngam abah sebok tengok tibi saje..meh r ajar ai bace book ni..

Ai kang dah besar..so perlu lah ai bertanggungjawab sket memberi ekan makan....mama dah sedia meja kat tepi ekurium supaya ai boleh kasi ikan makan tu...
selain itu, abah selalu charge betri henpom kat tepi tu...jadi bagi membantu memcepatkan betri penuh Ai membantu merendam enset abah lam ekurium itu...
Mama penah berkate..hidup ini harus bantu membantu...

Haaaa amek...pandai naek tak pandai nak tuwun...mama tulun laaa...nak tuwun nih...isskkkk
Geget kang mama nih...

jum..jum lah nak tido dah..jum tido r...dah abes citer nih...

3 mulut berkata:

SMS 012-2504399 ariesreeve berkata...

hehe...mmg suke panjat ye....nice blog...jom singgah blog sy...

SMS 012-2504399 ariesreeve berkata...

singgah...www.ariesreeve-babykidsyuff.blogspot.com

Darwisy berkata...

yup already follower your blog