Khamis, 3 Disember 2009

Taateehhhh...taaateeehhhh...

Assalamualaikum...

Pebende tajok tu..dapat bace??? elehh..ni taateehhhh..taateeeh...selalu ckp kasik semangat kat budak2 mula-mula nak blajar jalan kan....

Mama I selalu sangat cakap cengituu...sampe dah jadik terbalik dah perkataan tuu...teeetaaahh..teeetaahhhh...tapi anak yang bagos lagi berkaliber nih taknak lagi jalan sensorang..nak pimpin tangan mama or abah gak..haruslahhh kann kate kene jadik anak yg menyayangi ibu dan bapa...

Dan selalu sangat lah orang nampak mama dukong I nih buat2 cipta soklan atau ayat berbentuk cenggini..
"EH..bules jalan dok lagi nihh???"
"Duk atas dukong jah..jalan r pulop nun...."
"Eiiii..labatnye boleh jalan...anak I 3-4 bulan dah boleh gohek muto doh.."

Hehhe..

ELoo..up to me laaahhh..nak jalan sndiri time bila2 kaann...haruslah lain dari yang lain...
Lagikan tali pusat I, doploh hari baru tanggal...perlulaaa ikut turn...bukan ikut orang..wahwahwah...

I dah boleh jalan sndiri laaa...cuma saje jer I nih...

..

..

..

..

..

M..A..L..A..S

Well...Mama dunt worry...I ni kan bukannye superman... : )....tapi spiderman jer like uncle Tobey...

Meh tengok video I jalan nih...


video

tengok...angkat tangan tuu..tande berjaya okehhh....walopom 2-3 kerat jer jalan...

1 mulut berkata:

IrinaSairah berkata...

chayok darwisy...hehehe