Selasa, 8 Disember 2009

Obat Caceng....

Assalamualaikum...

Ai demam....tak der selera makan...asek dudok tunggeng2...mama kata caceng ker??

Ahad baru nih ade gi klinik untuk chekup..then misi bagi ubat caceng...

yer ubat caceng lam bentok pil..and harus kah I menelan pil yang besar gedabak tuu???

ubat caceng syrup nye stok dah abes...pelik tul..takde ker misi2 ni check stok ubat..kalau abes ker ape tande lam buku..ni kemain duk cari punye cari..yang I n Mama duk tunggu punye tunggu..last2 hamek ko...takde okehhhh..free service laa katakan....

anak yang gigi 8 batang nih taknak ubat caceng tuu walopom dah penyek n masuk lam aer....try mintak kat panel..panel kate only for children 2 years above..

semalam mama beli nih kat farmasi....

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


hah..amek..satu dos membunoh kesemua caceng2 biasa....

Bunoh caceng itew!!!..Bunoh caceng itew!!!..

kalo jumpe cacing harus kita pijak2..bunoh dia..bisa masok lam badan orang n beranak pinak..ape kes!!!..minatang ni takpe r bunoh..yang tak harusnye ade kes pacik tuu..naik keta wira DAW5777 telah melanggar lari minatang kuceng yg sedang melintas jalan...tak patot tu keta tuu... :) hehehe

So untok ubat nih ai harus makan setengah dos jer skali makan...iatu 5ml sajee..

tak muleh lebeh2..

semoga matilaaa caceng2 semua yer!!..kalu tak mati bunoh diri takpe weii...nanti kang ai minum zentel 5ml lagi...kena gak mati...matilaa weii caceng wei..ai pom nak sehat gak macam omlaen...wawawawawawa!!!!!

2 mulut berkata:

Rozieamiesafrin berkata...

Hai awisy dah make ko ubat caceng, dah mati ko caceng2 tuuuu, nurin pun nak jg suruh ibu wi abe ngah make ubat caceng tp ibu kata wi dah. Tapikan awisy tahu2lah perangai abe ngah nurin tuuuuu manja semacam asyik nak dukong aje, ni bukan sb caceng jahat tp perangai memang ngada2 geram nurin. harap2 caceng dlm perut awisy dah mati di bunuh oleh ubat caceng zental selamat...

Darwisy berkata...

mati ke dok hau lagi nih..deme la plop toksey minum susu gapo..make nok..