Selasa, 23 Oktober 2012

Kisah meracau-racau di petam hari



Hehehehe...saje letak pic budak comel nih.... comel kann kiyuttt sangat kannn...

Harini dah masuk hari ke-6 ai gigih mengantikan pose.... esok adelah hari terakhir... budak2 ofis terkezuttt ai buat direct terus hehehe.... alasan kan skrg orang azan awal jam tujuuhh.. hahaha...

Hari2 ckp kat si suami... dah ni bini puasa, time rehat duk kat opis sensorang...bilik pulak jauh dari orang...tempat jin bertendang plak tu dipanggilnya budak2 opis,,, cettt... sudi-sudikan lah suami yang tengah gembira makan tu send send mesej kat wife ni..bagi kata2 perangsang puasa... kata cinta sampai mati..gunung sanggup ku daki, takkan send mesej payah sangat... sekurang2nya wife tengah monyok nak telan meja kerusi tu rasa ceria dan terus buat lompat bintang setempat...

Atau boleh jugak datang kat ofis ni buat pom pom girl... kehkehkeh...surprise laa kan...

Tapi takpe esok hari last pose then khamis boleh raya jadi nya esok kita pow diaaaaa kwang kwangg kwangggg... sila cucuk atm ribu riban... ;)

Dah abis bab puasa....

ni nak tau pesal aku letak gambar baby ni????

haaa ni na kasi tau.... (mesti pikir i peknen tuuuuuuu)......

Dak aihhh.... ni i nak buat luahan hati skit.... dah lama ai duk pendam bab bab gini....adoilaaanyapunn..

I ni sebenarnya dah penat lahhh... penat sangattt...

Tiap kali gi memane, mesti orang anggap aku ni budak sekolahhh... auwwww

banyak sangat dah kejadian berlaku.... kadang2 rasa underestimate sangat.....

boring pun adaaa... malas nak jawab bila org tanya belajar mana dikk??

paling tak semengah, pada satu hari tu aku cuti...then nak ajak budak2 ofis makan kat ghumah...

so, i merempitlah naik moto kul8 pagi gi beli daging lembu... sampai kat depai gerai jual daging tu..ada seorang mamat, sorang pakcik... yg si mamat ni tengok aku terus buat2 tanya pakcik "eh hari ni kan hari isnin owkk??

aku buat derk laa...bagitau ke pakcik tu nak daging skilo.... lepas kerat daging tu..aku nk bayar time tu pakcik tu tanya " Dok gi skoloh ke arini??" ai buat2 terkejuttt verukkkk.... hehe..pokcik tu tanya lagi "ke habis dah sekoloh?"... lalu aku bayar sambil angguk kepala...

nampak sangat si mamat mula2 tu nak kata aku ponteng skoloh kannnn....isskkk

banyak lah sgt kejadian2 yg berlaku...tak larat cerita... kesah org datang rumah ingat aku ni anak kepada suami sendiri pun ade gak... jiran sebelah ajak kenduri baca yassin rumah dia..elok lepas habis baca yassin ada makcik jemput aku pergi pantai esok ada aktiviti sukaneka.....

hello, perlu i cop umur ke kat dahi sblm keluar gi mana?

pernah cerita kat budak ofis..diorang mcm "eiii bestnyeee u muka babyface".... cettttt

sekali ada sorang lecturer ni selalu jgk lepak kat bilik aku.... dia cerita la kesah mcm yg aku alami...terus aku teruja sangat sb memang dah jumpa org dgn masalah yg sama... dia pun sama, masa ofis lama..dia as a head of department jugak lah...then, kena pergi ke australia dgn pegawai2 bawahan beliau utk meeting... so masa mula2 sampai, lecturer ni mcm tidak dilayan...sedangkan pegawai2 yg dia bwk tu siap dilayan mcm bos.... sekali diorang tanya, yang mana satu head department antara pegawai tu... haha pegawai tunjuk kat lecturer ni..... terkejut laa diorang.... haha

dia pun kata memanglaa org tengok eh muka muda dari usia... tapi bila jadi mcm kes2 atas ni jadi menyampah laaa pulakk.....

faham ke tidok permasalahan ai niii???

dok fahammmm???


doh sudoh tutupp... gi buat keje....




0 mulut berkata: