Isnin, 12 Mac 2012

Bila nak saksi, rela ku pujok..

Tengtibe kann rasa nak layan lagu spaider kat youtube...

lepas satu, satu lagu i kelik..tunggu buffering..pastu karoake... (bahagia bila bos outstation, tapi hari2 call... saje je...cik bos)..

pastu pas satu-satu ingatan kembali...mengigatkan bait2 lagu spaider tingat laaa masa dolu2...masa belajar kat kuantan,dudok asrama... asrama pulak ala2 duduk dalam kebun durian..apelagi, tahap kejiwangan tu menyerlah tambah pulak kera2 comei bergayutan di wayar letrik...dengan pepohonan merimbunan...ohhhhh indahnya saat ituuuu.... choiiii

ok dah dah... dah cukup terharu ni...

dulu memang pernah jadi secret admire mamat spaider ni.... sanggop kuarkan duit RM1.00 sebabnya ada senior tanya "Sape nak beli gambar Aretiss??"... kembang kencut dada ku masa tu, terus jer aku gi bayar duit RM1.00 tu sambil buat pilihan gambar vokalis spaider ni... hensem sangat2...(masa tu, buta warna)...:)

okeh simpanlaaa gambar Retis Duda ni yang hot hotplate sangat atas meja stady..konon sumber aspirasi...bongok samimi...




Lagu bila naik saksi ni..menyentoh benar jiwa kalbu ku... tambah pulak sang arjuna tolong nyanyi kan kot telepom...sakit telinga ai okeh... lama pulak tu buffering, tak ingat lirik...ayooooo
aku dapat arjuna yang romentik tahap gaban, nasip baik pakai maxiss...maxis memahami tol kat budak2 belajar yg sengkek belanja guna duit ptptn je ni...main2 miscol ngam arjuna yg jauh di sana tu, mu ingat senang?? hahaha...






Hot hotplate tak abang hayam ni?? muka macho suara getaran jiwa...:) eh ko sambil2 baca ni cuba search youtube tengok abang hayam ai ni nyanyi.... leleh sampai keting okehhh...





Owwhhhhh so suweettttt..pandaei main gitar....masa ni main lagu Relaku Pujuk...hahaha..lagu ni paling best...masa tu AJL tahun 2004...abang hayam ai masuk final AJL tahun tu..pertaruhkan lagu Relaku Pujuk... tarikh AJL pulak awal sari seblum besday ai.... masa tu ramai budak2 gi tengok AJL kat cafe hostel.. aku denga redio jer kat bilik member... malas ehhh... so masa AJL tu duk main sms dah dengan arjuna...aku cakap spaider menang malam ni... dia kata takkk... cesss


Lebih kurang kul11malam lebeh2..denga kat redio diumum spaider a.k.a abag hayam ai menang AJL... haha..lompat2 katil seroung ngam member ai... hahaha... tapi si arjuna senyap sunyi jer... haha..aku mesej tak balas doh...


Then member aku halau suruh gi tido kat bilik memasing... then masa aku tido aku denga tepom kring kring kring kringggg munyik... tak tengok sapa call pecet butang ijau... pastu denga orang nyanyi lagu Relaku Pujuk....hahaha... pastu aku tak engat dah ape2..


Sekali esoknye aku gi citer kat mber aku, abg spaider coll nyanyi lagu relakupujuk sb menang smalam...hahaha..bodo.. tu pakcik arjun rampai yang nyanyi laa...sambil wish birthday, konon bajet romentik tapi ko taktau ko kacau mak singa tengah tido..hahaha.. pastu merajok sampai hari ni tak tegor..haha... nasip r... mane aku tahu...




yer adik2 yg masih sekolah tu, janganlah jadi macam Akak2 ni yg suka buat kesah cinta kera... baik ko buat kesah cinta buku...senang... ko bercinta pun dgn buku, faedah apa ko dapat..dapat I.L.M.U... ilmu lah yg bawak ko pergi sana sini... ilmu lah yg tolong time org nak bodoh2kan ko... ko ada ilmu orang terus buat tabik springggg...

Lepas kejadian tu ai tak main main dah... takde dah minat2 kat abang hayam ni...gambar pom tak tahu gi mana dah...haha..



tapi pom, ni ARJUNA ai yang paling romentik and cool...very very cool.... the very very very cool dah macam coolfever pom ade :)....



kalah abang hayam a.k.a spaider tu.... meh scroll








..


..


..


..


..


..


..


..


..


..


..


..


..


..


..


..


..


..

Biarlaa pic i uduh asal ARJUNA i nampak coolfeveret... :)

0 mulut berkata: