Rabu, 15 Februari 2012

Ombak Tak Berapa Nak Lepas Renduu... :)

Hai....
Meh nak kongsi skit ngam awok2 semua... ni ai copy paste saja dari orang...hahhaa..dia tengah frust kat laki dia... tapi takpe moga lepas dia baca blog ai ni, dia jadi lebih gembira...hahaha.. dedicated special for u frend....:) xoxo..





Tuhan tolong lah lembutkan hati dia...
Untuk tidak nipu utk selama nyaa...
Kerna aku tau, kerna aku tau..dia kecek nipu dengan kuuu...uhuhuhuhuhuhuk huk huk
Tuhanku tau banyak dosa aku, tapi banyak lagi dosa diaaa...
Namun hanya kamu, yang mampu mengampunkan
Dosa-dosa ku dan dosa-dosa diaa..... ahahahaahaaaaaak hak hakk..
Malammmm cepatlah berubah jadi sianggg..
Untuk aku berlari jauh dari nyaaa...
Namun, di mana nak ku cari,
Kawan yang boleh utk ku pas kan baton ini....
Hujaannnnn tengtiba saja hujaannn..
Alahai licin ambe nak berlari ni...
Agar dia tahuu aku terlukaaaa..
Tanpa jujur dalam mulut mung...
Hanya mampu berserah..
Moga ada cahaya di garisan tiba nanti...
Tuhan tolonglah beri kesedaran sivik padanya..
Kerna ku tak sanggup, kerna ku tak mampu
Mengadap muka dia sajaaaa..... aaaaaaaaaaaarkkkarrkkkarkkkkkkk...

0 mulut berkata: