Rabu, 11 Januari 2012

Karakter kerana status FB ;)

Hai,

Tadi tgk kat fesbuk ada orang share something mende alah ni...

Hehehe..jadi ai nak share kat blog lah, at least ada point kan nak nulis...:)

Klik kat gambar kalau nak bace besar skit,..



Tapi macam betul jugak bila bace mende alah ni..perasanlaa jugak ai bila tgk teman2 fesbuk kadang meluahkan perasaan melalui fesbuk...mungkin tu cara dia dapat kepuasan utk dirinya..


Tapi hape pun yg diaorg tulis, kalo ko rasa menyampah takyah la baca..skroll jer laju2...hahaha.. kalo ko menyampah jugak sebab tetiap jam dia hapdate status berlagak, ko hide jer wall dia...tapi still friend..okey what...


Aku penah jugak ada somebody ni dia kompleng aku nye status.. cenggini ayat power dia "relaksnya dia boleh update2, aku ni haa tak terbuat keje, daripada aku buat apa yang ko buat tu, baik aku gi susun fail2 opis aku ni, banyak yg terabur lagi"..lebih kuranglaa ayat dia.. hahaha maut komeng dia kann... aku panas dan ketar-ketar dah masa bace tu... " aku pum reply "A'ahh, banyak plak masa ko gi komeng kat status aku ni kan,bagusnya"....HHaahaha...


Bukannya nak gaduh, tapi bila pikir2 kenkadang status di FB ni buleh mengundang ketidakpuasahati, kenyampahan dan kejelikan orang juga ye... dan setat ari tu ai tak bubuh dah status bodoh, lagipum aku dah salah gi add besfrend bos aku...dia gi cite kat bos aku naya.... wawawa...aku add dia pom senang nak tau mana dia dan bos ai pergi kalau outstesyen sb dia slalu update..ahahhahaa...


Bos ai jangan tanya, dia takde FB..eh tapi jap..mane tau dia nyamar pastu add ai kann..haaa, ai nak gi check sorang2 kat friendlists FB laaa... saiko kannn...






........selepas 5 minit......




oh ok confirm takde...hahahaha...

0 mulut berkata: