Isnin, 1 Mac 2010

Weekeng....

Assalamualaikum..

Dah setahun 5 bulan gitu umor ai skarang....

Kategori dah reti mendengo arahan...

Jadi nye...memberi arahan juga boleh... contoh Ai melempar barang mainan ai... pastu mengeluarkan dialog gini

"ma ma ma..mik..mik..."

Kesukaan ai apabila dibawa keluar rumah, bersiar2 dan juge berlari-ria....



Hari minggu ai pergi nih haa...Tasik Kenyir...tapi gi kejap jer...


cantik kang....sayang gambo takleh banyak amik pasai camera abis caj betri pulak - ayat alex


dengan mama laa cenggini sape lagi...

makan-makan sambil hadap pemandangan santekkk tuuu

cepatla amik gambo nak main lari2 lak nih...


Di samping memberi arahan, ai juge adelah anak yg baik...cube menolong apabila tidak disuruh..
macam ni mane ade mama suruh pom..saje okeh tiru gaya beliau menyiram...tu takde lagi aksi yang ala-ala maya karin tengah photoshut pastu angin tibe2 kuat tiop rambut mengerbangg,,,,....





ni ape mcm ceklat lolipop...try giget sket...

haha...kunun kretip amik pic celah pokok keladi..nasep pokok ni tak jenis boleh mengeluarkan cecair gatal...kalu tak abis r jurugambor nih...

Hah dah siap..berape kali nak siram..pokok same jer asek kene siram...mati gak pokok tu nati terlebey air...

Okeylaaa saya kene masuk rumah dulu kerena "Maggi saya sudah kembang"...

chow ya...

3 mulut berkata:

IrinaSairah berkata...

kuat pengaruh alex...go alex..leh g final..hehehhe

Darwisy berkata...

hahhaha..pengaruh ker..tiru percakapang tuu penting..hahhaha

ekinckin berkata...

ei...comel sungguh budak darwisy ni..